danuta1953o
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 21:02, 27 Cze 2011 Temat postu: III TURNIEJ CHÓRÓW o KRYSZTAŁOWE SERCE CHEŁMIŃSKIEJ JESIENI |
|
|
Regulamin III Turnieju Chórów o Kryształowe Serce Chełmińskiej Jesieni
1. Organizatorzy: Stowarzyszenie Przyjaciół Chóru „Collegium Cantorum”
2. Cele turnieju:
- propagowanie śpiewu chóralnego jako jednej z form muzycznych
- wymiana doświadczeń i integracja zespołów
- popularyzacja dorobku muzycznego G. G. Gorczyckiego
- sławienie miasta i regionu chełmińskiego
3. Termin i miejsce:
Turniej odbędzie się 8 października 2011r. (sobota) w Auli Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 przy ul. Dominikańskiej 35 w Chełmnie.
4. Warunki zgłoszenia:
- w konkursie mogą brać udział amatorskie zespoły chóralne, które zgłoszą swój udział na karcie zgłoszenia do 5 sierpnia 2011r.
- do zgłoszenia należy dołączyć krótką historię chóru (max.1 str A4), 3 nagrania chóru z ostatnich dwóch lat
- karty zgłoszenia wraz z załącznikami prosimy przesyłać na adres elektroniczny: [link widoczny dla zalogowanych] lub tradycyjny: Danuta Ostałowska, 86-200 Chełmno, ul. Szkolna 4/32
- o zakwalifikowaniu chóru do turnieju zadecyduje Rada Artystyczna, której decyzje zostaną przekazane chórom do 12 sierpnia 2011r.
5. Warunki uczestnictwa:
- chóry obowiązkowo uiszczą opłatę akredytacyjną w wysokości 300zł do 10 września 2011r. (opłata jest stała dla wszystkich zespołów i nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji z uczestnictwa). Wpłaty dokonywać na konto organizatorów: Stowarzyszenie Przyjaciół Chóru Collegium Cantorum, 86-200 Chełmno, ul. Młyńska 7,
nr konta 23 9486 0005 0005 0975 2000 0001
- każdy zespół zobowiązany do przesłania 4 kompletów partytur (nie będą one zwracane) drogą tradycyjną na adres: Danuta Ostałowska, 86-200 Chełmno, ul. Szkolna 4/32
- zespoły zobowiązane są do wzięcia udziału w konkursie laureatów
- utwory podane w karcie zgłoszenia są programem obowiązującym i nie mogą ulec zmianie
6. Zasady turnieju:
- o ewentualnym podziale na kategorie zadecyduje Rada Artystyczna po przeanalizowaniu zgłoszeń, ona też podejmie decyzję o kolejności przesłuchań
- czas występu max. 15 min (wraz z wejściem i zejściem chóru)
- program konkursowy powinien zawierać min. 3 utwory a cappella
- wykonanie utworu G.G.Gorczyckiego (utwór nieobowiązkowy) daje możliwość zdobycia Nagrody Specjalnej
- turniej zakończy Uroczysta Msza Święta, po której nastąpi ogłoszenie wyników, wręczenie nagród i koncert laureatów
7. Jury turnieju:
- skład Jury podany będzie do publicznej wiadomości j przed rozpoczęciem turnieju
- Jury będzie oceniało intonację , interpretację , dobór repertuaru , stopień trudności utworów , walory brzmieniowe i ogólny wyraz artystyczny
- za cały program Jury może przyznać maksymalnie 100 punktów
- oceny Jury są tajne
- decyzje Jury są ostateczne
8. Nagrody:
- Grand Prix: 2000 zł - dla najlepszego chóru biorącego udział w Turnieju.
Złote pasmo: od 91 do 100 punktów
Srebrne pasmo: od 81 do 90 punktów
Brązowe pasmo: od 71 do 80 punktów
- Zdobywcy poszczególnych pasm otrzymają puchary lub nagrody rzeczowe
- Jury może przyznać także wyróżnienia
- Nagroda Specjalna za najlepsze wykonanie utworu G. G. Gorczyckiego
9. Organizatorzy zapewniają:
- dyplom uczestnictwa i pamiątkowa statuetkę dla każdego uczestnika konkursu
- salę do rozśpiewania dla każdego zespołu
- ciepłe i zimne napoje + drożdżówka
- opiekunów-pilotów dla każdego chóru
- miejsca parkingowe
10. Organizatorzy oferują:
- obiady w cenie 15 zł od osoby na wyraźne życzenie chóru
(zespoły zainteresowane proszone są o odnotowanie tego faktu na karcie zgłoszenia
i dokonanie wpłaty na konto organizatora do 15 września 2011 r.)
- chórom zainteresowanym noclegiem (płatnym) organizatorzy zapewniają pomoc w jego znalezieniu
11. Postanowienia ogólne:
- organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian w niniejszym regulaminie
- rezygnację lub wszelkie zmiany liczby chórzystów powinny być zgłoszone organizatorom najpóźniej do 30 września 2011r.
- organizatorzy nie zwracają kosztów podróży
- za nagrania radiowe i telewizyjne zrealizowane podczas turnieju dyrygenci nie otrzymują wynagrodzenia
Informacji udzielają:
Dyrektor organizacyjny:
Danuta Ostałowska, tel. 782-517-503
e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]
Dyrektor artystyczny:
Michał Rajewski, tel. 663-802-034
e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]
Pliki do pobrania (karta zgłoszenia, regulamin) dostępne pod [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez danuta1953o dnia Pon 21:18, 27 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|